Virtual reality

Met virtual reality laat je jouw doelgroep een door jou gesimuleerde wereld ervaren. Een wereld waarin alles mogelijk is. Waarin je het gebruik en gemak van jouw producten bewijst. En zo je merkbeleving een extra dimensie geeft. Een wereld ook, waarin geëxperimenteerd en geleerd wordt. Wij hebben de ervaring in huis om zo’n functionele wereld voor jou te bouwen zodat jij een nieuwe wereld opent voor jouw klanten en professionals.

VR voor trainingsdoeleinden

Wie kennis wil overbrengen, weet dat praktijkervaring de beste leermeester is. Maar hoe doe je dat wanneer het een complexe leeromgeving betreft? Of wanneer leren met echte patiënten niet haalbaar is? Met virtual reality breng je elke situatie naar de praktijk. En versnel je het leerproces. Ook bespaar je tijd en geld doordat het slagingspercentage hoger is.  

Voor zorginstellingen Avoord en HIVSET ontwikkelden we VR-leermodules die zorgprofessionals en mantelzorgers leren om te gaan met mensen met dementie. Via verschillende scenario’s en interactief lesmateriaal ervaren professionals wat werkt en waarom. Van scenario’s en het regisseren tot het filmen en interactief programmeren. Wij regelden het.

“Voor MS Schippers bouwden we een VR-wereld waarin de bezoeker op locatie ervaart hoe de producten werken, hoe ze bijdragen aan het verhogen van de hygiëne en het verlagen van de kosten.”

Virtual reality voor marketingdoeleinden

Met virtual reality valt jouw bedrijf op én vang je jouw doelgroep in een gesimuleerde wereld. Een perfecte context om klanten te overtuigen en ze mee te nemen in jouw verhaal. Op deze manier is virtual reality een klantentrekker en salesbooster. Bovendien steek jij met deze benadering boven de concurrentie uit.  

Ons werk

Indicia maakt je business slimmer. Met digitale oplossingen voor marketing & sales, communicatie en bedrijfsvoering.

swipe-image
Sleep voor meer

VR voor marketingdoeleinden

Met virtual reality valt jouw bedrijf op én vang je jouw doelgroep in een gesimuleerde wereld. Een perfecte context om klanten te overtuigen en ze mee te nemen in jouw verhaal. Op deze manier is virtual reality een klantentrekker en salesbooster. Bovendien steek jij met deze benadering boven de concurrentie uit.  

“Iedereen die zijn rijbewijs heeft gehaald weet hoe cruciaal het onderdeel ‘spiegelen’ is. En hoeveel ervaring dat vereist voordat je het feilloos onder de knie hebt. Wij ontwikkelden voor een rijschool een interactieve VR-rijsimulator. Niet alleen leverde dit een hoger slagingspercentage op, het zorgde ook voor veel nieuwe leerlingen en positieve mond-tot-mondreclame.”

Eerlijk advies

Ieder universum is te creëren. Maar een 360 graden video voegt pas waarde toe als bezoekers geïnspireerd, geënthousiasmeerd of geïnformeerd de wereld verlaten. Wij weten wanneer virtual reality hierin slaagt. Daarvoor luisteren wij naar jouw wensen, jouw bedrijfsdoelen en geven wij vervolgens advies over de beste manieren om jouw wensen te verwezenlijken.  

Bekijk samen met ons welke waarde virtual reality voor jouw bedrijf toevoegt.