Zo ontwikkel je de best converterende site in verzekeringsland
- Helemaal afgestemd op de wensen en behoeften van de doelgroep met resultaat: de best converterende site in verzekeringsland
- Moeiteloos omgaan met piekbelastingen tot wel 150.000 bezoekers per dag
- Hoge ranking in Google
- Met een stabiele en ingenieuze backoffice, inclusief koppeling naar verzekeraars
K
+
%
+
De best converterende website in verzekeringsland
Bij Indicia verbinden we ambities van bedrijven en ondernemers graag met de beste technologische innovaties. We zoeken daarbij altijd naar maximale impact en het beste resultaat. Voor ZEKUR, een online label van Univé, is die impact gigantisch. Al sinds 2007/2008 ontwikkelen wij de website van ZEKUR en zorgen ervoor dat hij voldoet aan de nieuwste technologische mogelijkheden. Met resultaat: de site van ZEKUR is de best converterende site in verzekeringsland.
Het jongerenlabel ZEKUR begon in 2008 als experiment. Als partner van het eerste uur hebben wij ZEKUR zien uitgroeien van een jongerenlabel tot volwaardige verzekeringspartij met meer dan 200.000 verzekerden. Bij het ontwikkelen van de website hebben wij ingezoomd op de doelgroep van ZEKUR. Wat vinden jongeren bijvoorbeeld belangrijk bij het afsluiten van een verzekering? Hoe motiveren wij hen om iets te doen dat zij echt zien als een ‘moetje’?
Wil jij ook de beste converterende website?Kijken, kiezen, kopen als mantra
We hebben het concept van ZEKUR – waarbij verzekeringen heel overzichtelijk in bundels worden aangeboden – helemaal doorgetrokken op de website. Het platform is zo ingericht dat het kiezen en afsluiten van een verzekering zo min mogelijk tijd kost. Want jongeren hebben tenslotte wel iets beter te doen. Binnen een paar klikken stellen ze hun eigen bundel samen, tegen een scherpe prijs. De premie die ze gaan betalen, is direct zichtbaar. Ze worden niet ‘lastiggevallen’ met ellenlange vragenlijsten en ze hoeven geen informatie in te vullen die eigenlijk niet relevant is. Het proces verloopt to the point en snel.
Daarnaast implementeerden we samen met ZEKUR de unieke ‘kijken, kiezen, kopen-strategie’. Dit houdt in dat een kijker, kiezer of koper andere content ziet op de website. De inhoud is dus helemaal afgestemd op de bezoeker en op waar hij zich bevindt in het aankoopproces. Daarnaast bestaat de optie om het aankoopproces tijdelijk af te breken en op een later moment weer met de bewaarde gegevens verder te gaan.
Het blijft niet bij alleen een zorgverzekering
Na de succesvolle start met de zorgverzekering voor jongeren, volgden eveneens succesvolle productlanceringen voor Wonen, Rijden en ZZP. Inmiddels is ZEKUR uitgegroeid tot een volwassen, duurzame verzekeraar. De website en samenwerking met Indicia blijken net zo duurzaam. Martijn Bakker, manager e-business bij ZEKUR: “Indicia is onze partner van het eerste uur. Samen hebben we de website grootgebracht tot krachtig platform met de hoogste conversie in verzekeringsland.”